مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 15:052021-02-20ورزشي

سرمربی شهرداری آستارا: امیدواریم تا پایان فصل میزبان بازی ها باشیم


سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا خواستار بهبود کیفیت زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا شد و گفت: امیدواریم برای بازی های بعدی شهرداری آستارا کاستی های موجود در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت را برطرف کند تا بتوانیم تا پایان فصل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، پایان رأفت پس از پایان بازی شهرداری آستارا مقابل استقلال اهواز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که نخستین بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا در مجموعه ورزشی وحدت با پیروزی همراه بود.

  وی خواستار بهتر شدن کیفیت زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا شد و تصریح کرد: امیدواریم برای بازی های بعدی شهرداری آستارا کاستی های موجود در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت برطرف شود تا بتوانیم تا پایان فصل، بازی های شهرداری را در آستارا میزبانی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا تیم شهرداری را متعلق به مردم و مسئولین این شهرستان دانست و بیان کرد: از مردم شهرستان آستارا و در رأس، مسئولین انتظار داریم به لحاظ منابع مالی، انسانی و سخت افزاری به بازیکنان و جدید در حال ظهور در فوتبال ایران است.

وی با بیان اینکه حقوق بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا در حدواندازه بازیکنان تیم های لیگ برتر نیست، بیان کرد: مردم آستارا از من انتظار برد دارند، اما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی شهرداری آستارا: امیدواریم تا پایان فصل میزبان بازی ها باشیم

سرمربی شهرداری آستارا: امیدواریم تا پایان فصل میزبان بازی ها باشیم