مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 13:302021-02-20سياسي

مدیر روابط عمومی نظام پزشکی حرف خود را پس گرفت؛ هنرمندان واکسن نمی خواهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طی روزهای اخیر حسین کرمانپور مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، خطاب به کیانوش جهانپور، - مدیر روابط عمومی نظام پزشکی حرف خود را پس گرفت؛ هنرمندان واکسن نمی خواهند برخی از مسئولان در حالی درخواست اولویت دادن به هنرمندان برای دریافت واکسن کرونا را مطرح می کنند که انگار از اظهارنظر سلبریتی ها در رد تاثیر واکسن خریداری شده بی اطلاع هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طی روزهای اخیر حسین کرمانپور مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، خطاب به کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در نامه ای خواستار در اولویت قرار گرفتن هنرمندان و سلبریتی ها برای دریافت واکسن کرونا شد.

در بخشی از نامه کرمانپور اینطور آمده بود: یکی از گروه های موثر در تامین عملی شعار در خانه بمانیم در دوران کرونا تولیدکنندگان برنامه های سینمایی و تلویزیونی هستند.

جهاد امروز هنرمندان کشور در نگه داشتن مردم در خانه و سست کردن چرخش ویروس کرونا کمتر از کادر درمان نیست.

مگر می توان در فیلم یا سریالی با ماسک بر صورت ایفای نقش کرد؟ در واکسیناسیون اختیاری این دست از برنامه سازان هنری همپای کادر درمان نگریسته و برای در نظر گرفتن سهمیه لازم برای آنها تدبیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر روابط عمومی نظام پزشکی حرف خود را پس گرفت؛ هنرمندان واکسن نمی خواهند

مدیر روابط عمومی نظام پزشکی حرف خود را پس گرفت؛ هنرمندان واکسن نمی خواهند