مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-20بين الملل

هشدار ژنرال ارشد پیشمرگ درباره حضور 7 هزار داعشی در عراق


یک ژنرال کرد هشدار داد که در حال حاضر هزاران داعشی در عراق حضور دارند و این گروه همچنان تهدید بزرگی برای جهان به شمار می رود.

- یک ژنرال کرد هشدار داد که در حال حاضر هزاران داعشی در عراق حضور دارند و این گروه همچنان تهدید بزرگی برای جهان به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه تایمز انگلیس، سیروان بارزانی، مسئول محور مخمور_کویر نیروهای پیشمرگه کرد، گفت، عدم وجود عملیات نظامی علیه گروه تروریستی داعش در این منطقه به داعشی ها این فرصت را داده است تا از مخفیگاه های خود بیرون بیایند.

بارزانی در ادامه افزود، گروه تروریستی داعش همچنان تهدید بزرگی برای کل جهان به شمار می آید و بیش از هفت هزار داعشی همواره در عراق هستند.

این ژنرال کرد همچنین تأکید کرد، شماری از اعضای گروه تروریستی داعش پس از شکستشان در درگیری با نیروهای عراقی، ریش های خود را تراشیده و وارد جوامع محلی شدند.

این ژنرال ارشد کرد خاطرنشان کرد، بیش از هفت هزار عضو داعش از شیوع ویروس کرونا برای بازگرداندن عناصر خود در عراق سوء استفاده کردند.

سیروان بارزانی همچنین تصریح کرد، شیوع ویروس کرونا، یکی از دلایل اصلی ای بود که داعش توانست صفوف خود را بازسازی کند؛ زیرا نیروهای ائتلاف ضد داعش به طور منظم عملیات خود را اجرا نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ژنرال ارشد پیشمرگ درباره حضور 7 هزار داعشی در عراق

هشدار ژنرال ارشد پیشمرگ درباره حضور 7 هزار داعشی در عراق