مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-19اقتصادي

طلاهایی که به پای زعفران آب شد تا چرخ اشتغال بچرخد


خبرگزاری فارس، آذربایجان شرقی - معصومه درخشان: زعفران که به گل سلامتی، سلطان ادویه ها و طلای سرخ معروف است، ارزشمندترین گیاه ایران بوده و با آن عطر و طعم خوشمزه و خوش رنگش مهمان سفره ایرانیان است.

اگر پیش از این کشت و برداشت زعفران در مناطق خاصی از کشور انجام می شد ولی اکنون در بسیاری از نقاط کشورمان گیاه زعفران به اقتصاد مقاومتی کشت زعفران را به یکی از پرسودترین فعالیت های اقتصادی تبدیل کرده اند و می توان برای شروع یک کسب و کار جدید از روش ها و راهکارهای ارائه شده از سوی آنان بهره گرفت و شروع به کار کرد.

در این گزارش، به سراغ رحمان صلابتی یکی از فعالان عرصه اقتصادمقاومتی رفته ایم که در کار کشت زعفران فعالیت کرده و سرمایه خود را از بازار طلا به بازار زعفران آورده تا در گردش چرخ های اقتصادمقاومتی فعال بوده و به رفع بیکاری جوانان دوست و آشنا و فامیل نیز کمکی کرده باشد.

  طلاهایی که به پای زعفران آب شد رحمان صلابتی یک کارآفرین و فعال عرصه خوبی داشتم ولی بیکاری جوانان فامیل اذیت کننده بود، آنها صاحب درآمدی نبودند تا تشکیل خانواده دهند، بنابراین تصمیم گرفتم سرمایه خود  را از بازار طلا بیرون آورده و در کار دیگری سرمایه گذاری کرده و برای اشتغال جوانان نیز کمکی کرده باشم، از این رو بعد از مطالعات در زمینه کاشت و بسته بندی زعفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاهایی که به پای زعفران آب شد تا چرخ اشتغال بچرخد

طلاهایی که به پای زعفران آب شد تا چرخ اشتغال بچرخد