مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-18اجتماعي

بارش برف و باران در جاده های 22 استان/ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج


سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از بارش برف و باران در جاده های 22 استان کشور و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است و محور چالوس و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران هستند.

همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران - کرج محدوده پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محدوده های گلشهر و پل فردیس و ترافیک سنگین در محور تهران - شهریار محدوده شهرقدس گزارش شده است.

سازمان راهداری از بارش بارش برف و باران در محورهای استان اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، مرکزی، همدان، قزوین، البرز، تهران و مازندران و بارش باران در برخی محورهای استان خوزستان، بوشهر، فارس، قم، گیلان، سمنان، گلستان و خراسان شمالی خبر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در جاده های 22 استان/ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج

بارش برف و باران در جاده های 22 استان/ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج