مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-18فناوري

یک چهارم بازیکنان بازی های رایانه ای کشور کودکان هستند


مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: یک پژوهش این بنیاد در سال 98 نشان داد که یک چهارم بازیکنان بازی های رایانه ای کشور در رده سنی کودکان قرار دارند و ضریب نفوذ پلت فرم موبایل در این رده سنی بالای 98 درصد است.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: یک پژوهش این بنیاد در سال 98 نشان داد که یک چهارم بازیکنان بازی های رایانه ای کشور در رده سنی کودکان قرار دارند و ضریب نفوذ پلت فرم موبایل در این رده سنی بالای 98 درصد است.

سید صادق پژمان صبح امروز (پنجشنبه-30 بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، اظهار کرد: اکوسیستم بازی های دیجیتال در جهان و کشور با رشد و رونق و توسعه جدی طی چند سال گذشته مواجه بوده است.

وی افزود: مجموعه بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان نهاد تنظیم گر و سیاست گذار در این بخش، با موضوعات مختلف و متنوعی روبرو است که باید درباره این موضوعات طراحی و برنامه ریزی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای تاکید کرد: یکی از اهداف مهم مشارکت بنیاد در این رویداد کمک به دغدغه سازی و جریان سازی در مسیر تولید و تامین دانش تخصصی در این حوزه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک چهارم بازیکنان بازی های رایانه ای کشور کودکان هستند

یک چهارم بازیکنان بازی های رایانه ای کشور کودکان هستند