مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 20:002021-02-17حوادث

گاز گرفتگی کارگران معدن زمستان یورت آزادشهر


براساس اظهارات کارگران مصدوم شده معدن زمستان یورت آزادشهر، به دلیل دپوی زغال، گاز جمع شده در معدن موجب گاز گرفتگی چند نفر از کارگران این معدن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از گرگان، بر اساس اظهارات کارگران مصدوم شده معدن زمستان یورت آزادشهر، به دلیل دپوی زغال، گاز جمع شده در معدن موجب گاز گرفتگی چند نفر از کارگران این معدن شد.

چهار نفر در حال حاضر در بیمارستان حضرت معصومه (س) شهرستان آزادشهر بستری هستند که حال عمومی آن ها مساعد است یک نفر برای اطمینان بیشتر به بیمارستان گنبدکاووس اعزام شد.

بلافاصله پس از حادثه هادی حق شناس استاندار گلستان و سایر مدیران مرتبط در محل حاضر و موضوع را پیگیری کردند.

استاندار گلستان در خصوص آخرین جزییات این حادثه اظهار کرد: خوشبختانه هر چهار کارگر مجروح شده در شرایط مناسبی قرار دارند و حال عمومی آن ها خوب است.

هادی حق شناس با بیان اینکه موضوع انفجار یا ریزش معدن در کار نیست، اظهار کرد: در معدن نیز مشکلی وجود ندارد، اما برای ایمنی بیشتر کارشناسان در حال بررسی و ایمن سازی کامل محیط هستند.

وی در خصوص علت وقوع حادثه گفت: این موضوع کارشناسی است که پس از بررسی دقیق مشخص خواهد شد، اما در حال حاضر مشکلی برای کارگران دیگر وجود ندارد و شرایط معدن نیز مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز گرفتگی کارگران معدن زمستان یورت آزادشهر

گاز گرفتگی کارگران معدن زمستان یورت آزادشهر