مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-16ورزشي

نوری: از ادامه فعالیت زارع در ملوان حمایت می کنیم/ هواداران به مربیان فرصت بدهند


کدیرعامل باشگاه ملوان حمایت اعضای هیات مدیره از سرمربی این تیم را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیرعامل و سخنگوی هیات مدیره باشگاه ملوان درخصوص اتفاقات چند روز اخیر تیم بزرگسالان این باشگاه توضیحاتی بیان کرد.

نوری با تاکید بر اینکه تلاش همه نفرات باشگاه در جهت رسیدن ملوان به جایگاهی در خور شأن خود و جلب رضایت هواداران پر شور آن است، گفت: شرایط باشگاه ملوان در سال های گذشته بر کسی پوشیده نیست اما خوشبختانه با زحمات بی چشم داشت عده ای از عاشقان ملوان و حمایت های اعضای مجمع و هیأت مدیره، بالاخص پوررشید که جا دارد از طرف همه هواداران ملوان از او صمیمانه تشکر کنم این فصل را در شرایط مناسبی آغاز و خوشبختانه در ابتدا نیز نتایج فنی در همین راستا بوده و از هیچ تلاشی برای ارائه بهترین عملکردمان کوتاهی نخواهیم کرد.

نوری گفت: ضمن اینکه معتقدیم هیچ فرد دیگری به اندازه زارع از بازیکنان تیم شناخت ندارد و لذا مناسب ترین شخص برای هدایت تیم بزرگسالان ملوان خودش است.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم ضمن حمایت از ادامه فعالیت او به عنوان سرمربی، طی روزهای آینده جلساتی را با حضورش برای شناسایی نقاط ضعف تیم برگزار کرده و در فرصت پیش روی نیم فصل، برای رفع این ضعف ها اقدام نماییم تا ان شاالله در ادامه لیگ بتوانیم دل هواداران مان را شاد کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری: از ادامه فعالیت زارع در ملوان حمایت می کنیم/ هواداران به مربیان فرصت بدهند

نوری: از ادامه فعالیت زارع در ملوان حمایت می کنیم/ هواداران به مربیان فرصت بدهند