مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 22:452021-02-15ورزشي

بازگشت داغ بایرن زیر برف مونیخ/ تقسیم امتیازات با بیلفلد در ماراتن 6 گله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آخرین بازی از هفته بیست و یکم بوندس لیگای آلمان، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ که به تازگی پس از قهرمانی اش در جام جهانی باشگاه ها در قطر به آلمان برگشته است، - دیدار های هفته بیست و یکم بوندس لیگای آلمان با تساوی خانگی تیم فوتبال بایرن مونیخ مقابل آرمینیا بیلفلد در یک بازی پرگل خاتمه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در آخرین بازی از هفته بیست و یکم بوندس لیگای آلمان، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ که به تازگی پس از قهرمانی اش در جام جهانی باشگاه ها در قطر به آلمان برگشته است، در یک بازی خانگی میزبان تیم آرمینیا بیلفلد بود که این بازی با تساوی 3-3 خاتمه یافت.

بایرن مونیخ در حالی به یک امتیاز این بازی بسنده کرد که در نیمه اول زیر بارش شدید برف در مونیخ که زمین ورزشگاه آلیانتس آره نا را یکدست سفید کرده بود، 2 بر صفر به میهمان رده شانزدهمی خود باخت.

میشل ولاپ در دقیقه 9 و آموس پیپر در دقیقه 37 دو گل نخست بازی را برای بیلفلد به ثمر رساندند.

در نیمه دوم با برف روبی از سطح چمن ورزشگاه آلیانتس آره نا، کیفیت بازی باواریایی ها بالا رفت و آنها تنها سه دقیقه پس از آغاز دوباره مسابقه در دقیقه 48، یکی از گل های خورده را به وسیله روبرت لواندوفسکی جبران کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت داغ بایرن زیر برف مونیخ/ تقسیم امتیازات با بیلفلد در ماراتن 6 گله

بازگشت داغ بایرن زیر برف مونیخ/ تقسیم امتیازات با بیلفلد در ماراتن 6 گله