مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-15پزشكي

تأسیس بیمارستان 64 تخت خوابی تأمین اجتماعی شرق گیلان در سال آینده


مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان از ساخت بیمارستان 64 تختخوابی در شرق گیلان خبر داد و گفت: در کل کشور 73 بیمارستان تأمین اجتماعی وجود داشته و ساخت یک بیمارستان تأمین اجتماعی دیگر در غرب استان جزو برنامه های تأمین اجتماعی بوده و همچنین ساخت بیمارستان 64 تختخوابی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رضا قنبرپور مقدم، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات بیمارستان رسول اکرم رشت با بیان اینکه بیمارستان رسول اکرم (ص) یک ظرفیت درمانی مهم در گیلان است، اظهار کرد: در گیلان یک میلیون و 400 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی وجود دارد که از خدمات درمانی این بیمارستان استفاده کرده و در تلاشیم تا خدمات مهم دیگر را هم در گیلان راه اندازی کنیم.

وی از حذف دفترچه تأمین اجتماعی از اول اسفندماه سال جاری خبر داد و افزود: طبق اعلام سازمان تأمین اجتماعی، از اول اسفندماه دفترچه های تأمین اجتماعی حذف شده و صدور دفترچه متوقف و خدمات الکترونیکی جایگزین آن می شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان افتتاح پلی کلینیک تخصصی دریایی یی در این بیمارستان درمان شدند.

وی، ارائه خدمات به سالمندان را یکی اهداف سازمان تأمین اجتماعی دانست و بیان کرد: اکثر بیمه شدگان تأمین اجتماعی از افراد مسن جامعه بوده و بخش سالمندان یکی از شلوغ ترین بخش های حوزه درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس بیمارستان 64 تخت خوابی تأمین اجتماعی شرق گیلان در سال آینده

تأسیس بیمارستان 64 تخت خوابی تأمین اجتماعی شرق گیلان در سال آینده