مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-15سياسي

قانون اتاق بازرگانی چگونه تغییر می کند؟


با برگزاری جلسه مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با رییس و تعدادی از اعضای اتاق بازرگانی ایران، نحوه اصلاح قانون این اتاق مشخص شد.

- با برگزاری جلسه مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با رییس و تعدادی از اعضای اتاق بازرگانی ایران، نحوه اصلاح قانون این اتاق مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از چندی قبل با پیشنهاد تعدادی از نمایندگان مجلس، طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی ایران در دستور کار قرار گرفت و با تصویب کلیات، وارد مرحله بررسی جزییات شد.

اتاق بازرگانی ایران که همچنان با قانون مصوب سال 1369 به کار خود ادامه می دهد، خود از موافقان اصلی تغییر قانون بود و حتی در سال های گذشته هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در طرح های مختلف اصلاح آن را در دستور کار قرار دادند که البته هیچگاه به گام های پایانی نرسید.

آنچه که درباره قانون جدید مجلس برای بخش خصوصی محل انتقاد بود، نادیده گرفتن نظر اعضای اتاق در پیگیری این طرح و ارائه پیشنهاداتی بود که اعضای پارلمان بخش خصوصی آن را در منافات با ذات اصلی اتاق بازرگانی می دانستند.

به دنبال افزایش انتقادات، چند روز قبل یکی از اعضای اتاق بازرگانی ایران : کلیات طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی به منظور ارتقا توانمندی های بخش خصوصی و رفع ضعف های موجود در کمیسیون اقتصادی تصویب و مقرر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون اتاق بازرگانی چگونه تغییر می کند؟

قانون اتاق بازرگانی چگونه تغییر می کند؟