مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-13پزشكي

استفاده از دو ماسک تأثیر بیشتری در جلوگیری از کرونا دارد


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز در پاسخ به اینکه آیا کرونای انگلیسی به درمان خاصی نیاز دارد، توضیح داد: برای درمان این سویه به درمان و داروی متفاوت تری از انواع قبلی نیاز نیست و روش پیشگیری نیز مثل قبل است.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز در پاسخ به اینکه آیا کرونای انگلیسی به درمان خاصی نیاز دارد، توضیح داد: برای درمان این سویه به درمان و داروی متفاوت تری از انواع قبلی نیاز نیست و روش پیشگیری نیز مثل قبل است.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مشاهده یک مورد بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) هشتگرد اظهار کرد: این بیمار که ساکن آبیک قزوین بوده به علت شدت علایم و رشد سریع ویروس در بیمارستان فوت می کند.

وی ادامه داد: همکاران ما در بیمارستان هشتگرد به خاطر شدت علایم به سویه ویروس شک می کنند و نمونه ای به انستیتو پاستور ارسال می کنند که بعد از آزمایش مشخص می شود این ویروس از نوع انگلیسی بوده است.

وی توضیح داد: پس از تماس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با خانواده این فرد، تست کرونا از آنها نیز گرفته می شود و بعد از اعلام نتیجه مشخص می شود دو نفر از آنها به کرونا مبتلا هستند ولی خوشبختانه علایم شدیدی ندارند و وضعیت و حال عمومی آنها خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از دو ماسک تأثیر بیشتری در جلوگیری از کرونا دارد

استفاده از دو ماسک تأثیر بیشتری در جلوگیری از کرونا دارد