مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-13ورزشي

ربیع خواه: بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند بی مهری و بدرفتاری دیدند+ ویدیو


محسن ربیع خواه، بازیکن سابق پرسپولیس گفت: بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند بی مهری و بدرفتاری دیدند، اگر امثال شجاع یا مهدی ترابی در فوتبال ایران صدمه ای ببینند و فوتبال شان تمام شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، محسن ربیع خواه درباره ماجرای جدایی اش از پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی گفت: جدایی ام از پرسپولیس جنجالی نبود اما چون به من دیر اعلام کرده بودند که در لیست خروجی قرار دارم زمان نقل و انتقالات را از دست دادم اما باز خدا را شکر توانستم به آلومینیوم اراک ملحق شوم و الان هم از بودن در این تیم خوشحال هستم.

ربیع خواه در واکنش به این سوال که چرا هنگام رفتن از پرسپولیس در مصاحبه ای عنوان کردی، جعبه سیاه من ، یحیی و رسول پناه هیچ موقع باز نمی شود، گفت: منظورم از این حرف این بود که به دنبال حاشیه سازی نیستم و قضاوت کردن بین من و مسئولین را به هواداران می سپارم.

ربیع خواه درباره جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس و برانکو که با حواشی همراه است گفت: جدایی برانکو که خیلی پیچیده بود اما بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند بی مهری و بدرفتاری دیدند.

وی ادامه داد: اگر امثال شجاع یا مهدی ترابی در فوتبال ایران صدمه ای ببینند و فوتبال شان تمام شود، همین هایی که از جدایی آنها گله مند هستند فراموششان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیع خواه: بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند بی مهری و بدرفتاری دیدند+ ویدیو

ربیع خواه: بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند بی مهری و بدرفتاری دیدند+ ویدیو