مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-09اقتصادي

افزایش 3 برابری زنان کارآفرین در شهرک های صنعتی


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از افزایش بیش از 3 برابری تعداد زنان کارآفرین در شهرک های صنعتی سراسر کشور در چهار سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، علی رسولیان در نشست تخصصی زنان کارآفرین شهرک های صنعتی سراسر کشور گفت: درحالی که در سال 1395 تعداد 228 بانوی کارآفرین در شهرک های صنعتی استان ها حضور داشتند، امروز 700 زن کارآفرین به عنوان مدیرعامل بنگاه اقتصادی در شهرک های صنعتی مستقر هستند که البته حضور بانوان توانمند در عرصه توسعه صنعتی کشور باید هرچه بیشتر افزایش یابد.

وی با اشاره به رویکرد و توجه ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت به ظرفیت ها و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بی دغدغه بخش خصوصی به منظور تولید و تجارت در کشور، از جهت گیری های جدید سازمان شهرک ها در بهره گیری از مشاوره های بخش خصوصی و به خصوص بانوان کارآفرین خبر داد.

رسولیان افزود: تلاش مجموعه وزارت صمت، توسعه صنعتی کشور است و این توسعه با توجه به بخش خصوصی امکان پذیر است، از این رو باید شرایط مناسبی را برای حضور و تصمیم گیری فعالان بخش خصوصی و زنان کارآفرین فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه صنعت ما رو به رشد و فضا برای سرمایه گذاری فراهم است، گفت: امسال رشد صنعت به 6 درصد خواهد رسید، ضمن اینکه آمار فعالیت در شهرک های صنعتی نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری زنان کارآفرین در شهرک های صنعتی

افزایش 3 برابری زنان کارآفرین در شهرک های صنعتی