مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-09ورزشي

جشنواره شعر و ترانه«همه برای ایران» برای کاروان اعزامی به توکیو


کمیته ملی المپیک با همکاری موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر جشنواره شعر و ترانه با عنوان «همه برای ایران» را برگزار می کند.

- کمیته ملی المپیک با همکاری موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر جشنواره شعر و ترانه با عنوان همه برای ایران را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، به منظور مشارکت عمومی وتوسعه فرهنگ و هنر، کمیته ملی المپیک طی فراخوانی از همه علاقمندان به شعر و هنر جهت شرکت در جشنواره شعر و ترانه همه برای ایران دعوت بعمل می آورد تا در این حرکت ملی مشارکت نمایند.

در متن این فراخوان آمده است: قهرمانی تیم های ورزشی در رویدادهای جهانی از رخدادهایی است که وجد و شادی اجتماعی را به همراه دارد.

پیوند شادی های اجتماعی ناشی از قهرمانی با شعر و موسیقی به تولید آثار آمیخته با عناصر هویتی و غرور ملی می انجامد که برای مردم و ورزشکاران خاطره انگیزو نشاط آفرین است.

کمیته ملی المپیک با همکاری موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر از شاعران و ترانه سرایان دعوت به عمل می آورد تا اشعار و ترانه های خود را تا نیمه اسفندماه (15/12/1399) برای دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

نحوه ارسال آثار * ارسال آثار به پست الکترونیک موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر به نشانی pr@tfarhang.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شعر و ترانه«همه برای ایران» برای کاروان اعزامی به توکیو

جشنواره شعر و ترانه«همه برای ایران» برای کاروان اعزامی به توکیو