مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 16:052021-02-08سياسي

توجه به نیروهای جوان و متخصص، اولویت اول بانک ایران زمین است


معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک ایران زمین، در روز پنجشنبه 16 بهمن 1399 با حضور در جمع داوطلبین آزمون استخدامی این بانک در دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اهمیت حضور جوانان در حوزه های مختلف گفت: رویکرد حوزه سرمایه انسانی در بانک ایران زمین توجه به جوانان و استفاده از نیروهای متخصص و کارآزموده در بخش های مختلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک ایران زمین، آزمون استخدامی این بانک در هفته گذشته در ایام ولادت حضرت فاطمه (ع) در 5 حوزه امتحانی در شهرهای تهران، اهواز، شیراز، یزد و کرمان با حضور بیش از 2500 نفر داوطلب که حدود 60 درصد آنها را بانوان بودند، برگزار شد.

علیرضا دمیرچی معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی ضمن بازدید از محل برگزاری آزمون گفت: بانک ایران زمین از سالهای گذشته چشم انداز خود را پیاده سازی بانکداری دیجیتال قرار داده است، که این امر مستلزم استفاده از جوانان متخصص با دانش به روز است.

وی افزود: در همین راستا حوزه آموزش بانک خود را آماده تحول کرده است و این تحول با استفاده از جوانان و با رویکرد شایسته سالاری ممکن می شود.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک ایران زمین با اشاره به آزمون استخدامی بانک گفت: اولویت ما توجه به جوانان است و در این راستا در آینده نزدیک مجدداً اقدام به جذب نیروهای جوان در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به نیروهای جوان و متخصص، اولویت اول بانک ایران زمین است

توجه به نیروهای جوان و متخصص، اولویت اول بانک ایران زمین است