مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-08سياسي

تناقض از زمین تا آسمان است/ گره مبهم در توزیع شفاف کود شیمیایی


شفافیت همواره موجب بهبود کسب و کار می شود و همیشه اعتراض هایی را به دنبال دارد، اما شفافیتی که رد پای دوستی و فامیلی در آن دیده نشود و منافع مردم در اولویت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رسیدن نامه ای اعتراض آمیز از سوی تعدادی از کشاورزان مرودشتی نسبت به نحوه توزیع کود اوره در چند ماه اخیر بر اساس طراحی سامانه ای که بوی دیمی انجام می شد و راستی آزمایی خاصی صورت نمی گرفت.

  وی در پاسخ به این سوال که چرا وجه بجای واریز شدن به حساب شرکت خدمات حمایتی به حساب شخص واریز می شود، گفت: در این میان نیاز به وجود درگاهی بود که با توجه به عدم اجازه قانون دیوان محاسبات به دستگاه دولتی جهت اخذ وجه، این پول به حساب شخصی به نام کریم بخشی می رود در حالی که می تواند هر شخص دیگری هم باشد!  رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس حذف واسطه و خرید و فروش مستقیم محصولات را از فواید این سامانه عنوان کرد و افزود: این اعتراض نه مربوط به کشاورزان بلکه مربوط به کارگزاران به عنوان واسطه است که پیش از این سود زیادی را می بردند و امروز با این روش باید طبق چهارچوب عمل کنند.

  این گفته ها در حالی است که کریم بخشی به عنوان فردی که پول به حسابش واریز می شود می گوید: چون طرح و ایده از من است باید حساب و درگاه به نام باشد!  همچنین نکته دیگری که در این میان ضروری به نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض از زمین تا آسمان است/ گره مبهم در توزیع شفاف کود شیمیایی

تناقض از زمین تا آسمان است/ گره مبهم در توزیع شفاف کود شیمیایی