مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-08اقتصادي

افتتاح مجتمع خدمات رفاهی تعاونی روستایی در ملایر


مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: پروژه مجتمع خدمات رفاهی شرکت تعاونی روستایی اسلام آباد شهرستان ملایر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید مسلمی راد در مراسم افتتاح مجتمع خدمات رفاهی شرکت تعاونی روستایی اسلام آباد، اظهار کرد: این پروژه برای 10 نفر اشتغالزایی داشته است.

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، افزود: پروژه مجتمع خدماتی و رفاهی شرکت تعاونی روستایی اسلام آباد دارای جایگاه سوخت، کارواش، تعویض روغنی و سوغات سرا، سوپرمارکت و رستوران می باشد.

مدیر تعاونی روستایی استان همدان ادامه داد: این پروژه با همت شرکت تعاونی روستایی اسلام آباد شهرستان ملایر سال 1396 کلنگ زنی شده و بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است ساخت مراکز خدماتی و رفاهی در مسیر بین راهی و شهرهای کوچک یکی از مسیرهای رشد و توسعه زیر ساختهای خدماتی برای ایجاد تسهیلات گردشگری و ترابری است که در سالهای گذشته در سطح استان همدان مورد توجه قرار گرفته است.

تسهیل شرایط سفر و ایجاد بستر مناسب برای زمینه سازی رفاه بیشتر مسافران در سالهای گذشته یکی از دغدغه های فعالین حوزه گردشگری نیز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مجتمع خدمات رفاهی تعاونی روستایی در ملایر

افتتاح مجتمع خدمات رفاهی تعاونی روستایی در ملایر