مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-08فناوري

«کهکشان» نخستین مسابقه مبتنی بر تکنولوژی AR وVR


شبکه پنج سیما با طراحی مسابقه «کهکشان» ارتباطات انسان با رسانه ها و واکاوی واقعیت های مجازی (VR) و واقعیت های افزوده (AR) را محوریت قرار داده است.

- شبکه پنج سیما با طراحی مسابقه کهکشان ارتباطات انسان با رسانه ها و واکاوی واقعیت های مجازی (VR) و واقعیت های افزوده (AR) را محوریت قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در هر قسمت از مسابقه کهکشان یک گروه شرکت کننده، تاریخ ارتباطات بشر را از گذشته تا به امروز طی می کند و به این بهانه با چالش های انسان در مواجهه با رسانه ها در هر یک از کهکشان های ارتباطی شامل کهکشان شفاهی، کهکشان چاپ، کهکشان دیجیتال، کهکشان اینترنت مواجه خواهند شد.

در این مسابقه برای اولین بار مخاطبان تلویزیون می توانند چالش های درون مسابقه را از طریق تکنولوژی های واقعیت افزوده AR و واقعیت مجازی VR همزمان با پخش مسابقه از تلویزیون در منازل خود تجربه کنند.

این مسابقه تلویزیونی، تجربه ای نو برای تعامل مخاطبان با تلویزیون را رقم می زند.

یادآور می شود واقعیت افزوده AR به معنای اضافه کردن چیزی است که در آن گرافیک، صدا و بازخورد لمسی به جهان طبیعی ما اضافه می شود.

در این مورد برخلاف واقعیت مجازی که شما در یک محیط کاملا مجازیVR هستید، واقعیت افزوده از محیط طبیعی شما استفاده کرده و به سادگی اطلاعات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کهکشان» نخستین مسابقه مبتنی بر تکنولوژی AR وVR

«کهکشان» نخستین مسابقه مبتنی بر تکنولوژی AR وVR