مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 13:202021-02-07اقتصادي

11 پروژه در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ زنی شد


11 پروژه در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ زنی شد.

- یاسوج- فرماندار شهرستان باشت گفت: 11 پروژه در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حسینی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح ها برای 218 اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم دارند.

وی با بیان اینکه این طرح ها برای 112 نفر اشتغالزایی موقت ایجاد می کنند، گفت: این طرح ها در بخش های مختلفی همچون مسکن، بخش ورزشی، بهداشتی و درمانی، خدمات شهری و روستایی، کشاورزی، دامپروری، خدماتی، عمرانی و بخش راه هستند.

حسینی اعتبار این طرح ها را 446 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از جمله طرح های اقتصادی شهرستان باشت، واحد تولیدی پرورش قارچ، کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان و مجتمع خدمات رفاهی است.

وی اظهار داشت: از جمله طرح های افتتاح شده در این شهرستان، گازرسانی به چهار روستا، ساخت دو باب مدرسه، طرح سنگ ملاتی در روستاهای چاه تلخ، ده بزرگ، آبدهگاه، توسعه و احداث پایگاه جاده ای لار، ساماندهی گلزار شهدای روستای ده بزرگ، طرح توسعه و احداث شبکه برق روستاهای چشمه رشته شادگان، کوهسرک علیا و سفلی است.

حسینی تصریح کرد: از جمله طرح های مهمی که در این شهرستان اجرایی شده، احداث پارک های بزرگ و کوچک، زمینهای چمن مصنوعی و احداث و روکش آسفالت معابر محورهای ارتباطی روستایی و شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 پروژه در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ زنی شد

11 پروژه در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ زنی شد