مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 04:252021-02-07سياسي

عمل به سیره حضرت زهرا(س) کمال را در وجود انسان شکوفا می کند


حضرت زهرا(س) یکی از شخصیت هایی است که به کمال انسانی رسیده و می تواند کمال را در وجود همه انسان ها شکوفا کند، است.

- قم- آیت الله سبحانی گفت: حضرت زهرا(س) یکی از شخصیت هایی است که به کمال انسانی رسیده و می تواند کمال را در وجود همه انسان ها شکوفا کند، است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سبحانی از مراجع تقلید در وبینار فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، انسان کامل که شنبه شب در بستر فضای مجازی برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، ایشان را بهترین الگو برای رسیدن به اوج قله کمال توصیف کرد.

وی یکی از راه های پرورش تمایلات فطری، شناخت مسیر صعود به کمال انسانی و آشنایی با شخصیت های کامل انسانی و عمل به سیره و روش اولیای الهی دانست و افزود: یکی از شخصیت هایی که به کمال انسانی رسیده و می تواند کمال را در وجود همه انسان ها شکوفا کند، حضرت زهرا (سلام الله علیها) است.

آیت الله سبحانی با اشاره به توجه قرآن کریم به ارزش وجودی انسان گفت: اگر چه در آیات قرآن نامی از حضرت زهرا (سلام الله علیها) به میان نیامده است، اما در آیات متعددی لفظ کلی به کار برده که مصداقی جز ایشان ندارد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه آیه تطهیر از آیات معروفی است که در شأن حضرت زهرا (سلام الله علیها) و اهل بیت (علیهم السلام) نازل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به سیره حضرت زهرا(س) کمال را در وجود انسان شکوفا می کند

عمل به سیره حضرت زهرا(س) کمال را در وجود انسان شکوفا می کند