مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 12:302021-02-05سياسي

انقلاب اسلامی یادآور رشادت های جوانان قبل از انقلاب است


انقلاب اسلامی یادآور رشادتهای قبل از انقلاب جوانانی است که پا به میدان گذاشته، شکوهمندانه در این راه کوشیدند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اصلاندوز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی چهل و سومین سال انقلاب اسلامی یاد آور رشادت های جوانانی است که قبل از انقلاب پا به میدان گذاشته و شکوهمندانه در این راه کوشیدند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی ایران را با سایر انقلاب هایی مانند انقلاب آمریکا، فرانسه، شوروی و… را که در جهان به وقوع پیوسته است مقایسه کنیم پی خواهیم برد که انقلاب اسلامی با تلاش های فراوانی که در این راه انجام شده است با جدیت در همه عرصه در حال پیشرفت چشم گیر است.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول 42 سال انواع توطئه، فتنه، فشارهای حد اکثری دشمنان داخلی، خارجی را یکی پس از دیگری خنثی کرده است خاطر نشان کرد: به شکر خداوند انقلاب در طول 42 سال از انواع توطئه، فتنه، تهدید، فشارهای حد اکثری دشمنان خارجی و داخلی را از بین برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی یادآور رشادت های جوانان قبل از انقلاب است

انقلاب اسلامی یادآور رشادت های جوانان قبل از انقلاب است