مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-04اقتصادي

کشف تجهیزات فنی بیت کویین در محمودآباد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش تقریبی 18 میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاسر از شهرستان ساری، سیدجعفر ساداتی طی گفت و گویی در رابطه با این خبر بیان کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی طرح تشدید مبارزه با قاچاق در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان محمود آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای یک شرکت تولیدی که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه اندازی و بهره برداری از دستگاه تولید ارز دیجیتال در آن کارگاه کرده بودند را شناسایی کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری 2 نفر در این ارتباط خبر داد و افزود: ماموران در بازرسی از کارگاه متعلق به متهمان 90 دستگاه ماینر به همراه متعلقات آن کشف کردند.

ساداتی ارزش تجهیزات کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 18 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار کرد: ضمن پلمب محل فعالیت متهمان، این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی، در ادامه تصریح کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف تجهیزات فنی بیت کویین در محمودآباد

کشف تجهیزات فنی بیت کویین در محمودآباد