مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-04ورزشي

دیدار شهردار کرمانشاه با مادران شهدا


شهردار کرمانشاه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر با مادران شهدای والامقام شهر دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، سعید طلوعی در دیدار با سه تن از مادر شهدای گرانقدر که به مناسبت میلاد با سعادت دخت گرامی پیامبر گرامی اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر، صورت گرفت، ضمن ابلاغ تبریک این ایام و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، اظهار داشت: این جمع به نمایندگی از سوی مردم برای دست بوسی و قدردانی از زحمات شما صابران واقعی که فرزندان عزیز و سرمایه های خود را برای دفاع از اسلام و کیان نظام اسلامی نثار کردید، خدمت رسیده ایم تا قدردان همت و ایثارگری شما باشیم.

شهردار کرمانشاه افزود: هیچ چیز نمی تواند ذره ای از ایثار و فداکاری شما را جبران کند که این گونه سخاوتمندانه در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی جگرگوشه های خود را برای دفاع از آرمان های آن سپر بلا کرده اید.

مهدی عبدالمالکی معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه در ادامه ضمن تبریک ولادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: شهیدان تربیت شده دامن مادرانی هستند که در تبعیت و پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نمونه و الگو بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار شهردار کرمانشاه با مادران شهدا

دیدار شهردار کرمانشاه با مادران شهدا