مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-04سياسي

دشمنان انقلاب اسلامی لحظه به لحظه به دنبال توطئه هستند


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی لحظه به لحظه به دنبال توطئه هستند و وظیفه تمام علما این است که با روشنگری و ایجاد وحدت نگذارند دشمن به هدف خود برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سردار یدالله جوانی در گردهمایی سیاسی ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی استان گلستان اظهار کرد: دشمن نمی خواهد مردم به خصوص جوانان اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را بشناسند.

 وی تصریح کرد: یکی از اهداف دشمنان انقلاب و ایران اسلامی این است که باعث ایجاد تفکری شوند که انقلاب را دلیل اکثر عقب ماندگی ها نشان دهند اما وظیفه ما این است که نگذاریم چنین تفکراتی شکل گیرد و باید برای مردم روشنگری کنیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز انتظار رهبر معظم انقلاب از جامعه این است که مفاهیم انقلاب را به نسل جوان کشور بیاموزیم تا در آینده دچار گمراهی نشوند جوانی خاطرنشان کرد: امروزه دشمن در نظر دارد تا در بین مردم و انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کند.

وی ادامه داد: امام برای خدا قیام کرد و همین باعث شد تا خدا پشتیبان و یاور او باشد و انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و اگر اینگونه نبود انقلابی صورت نمی گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان انقلاب اسلامی لحظه به لحظه به دنبال توطئه هستند

دشمنان انقلاب اسلامی لحظه به لحظه به دنبال توطئه هستند