مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 18:552021-02-03سياسي

اهدای 42 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج


رییس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 42 مورد جهیزیه به مددجویان این اداره اهداء شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 42 مورد جهیزیه به مددجویان این اداره اهداء شد.

مصیب حیدری ضمن تبریک ولادت باسعادت بزرگ بانوی اسلام افزود: هم زمان با ولادت باسعادت بی بی دوعالم فاطمه زهرا(س) وولادت با سعادت فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره) و به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 42 مورد جهیزیه بااعتبار 300 میلیون تومان به نوعروسان این اداره اهداء شد.

وی اهداء جهیزیه و کمک به ازدواج جوانان را یکی از برنامه های کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: نوعروسان تحت حمایت علاوه بر دریافت جهیزیه در دوره های آموزشی قبل از ازدواج که توسط این نهاد برای آنان برگزار می شود شرکت می کنند.

رییس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از اجرای طرح های اشتغال کمیته امداد منطقه یک یاسوج در ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: در این خصوص 22 طرح اشتغال زایی بااعتبار بیش از یک میلیارد تومان به مناسبت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برای مددجویان و افراد نیازمند این نهاد اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 42 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج

اهدای 42 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج