مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-03بين الملل

احتمال رسیدن احزاب ضد نتانیاهو به اکثریت کنست


افکارسنجی جدید در فلسطین اشغالی نشان داد که همچنان احتمال رسیدن احزاب ضد نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی به اکثریت کرسی های پارلمان در انتخابات سراسری پیش رو وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تداوم اعتراضات و تظاهرات های گسترده ضد عملکرد و فساد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نظرسنجی ها به از دست رفتن اکثریت ائتلاف نتانیاهو در انتخابات پیش رو اشاره دارد.

نظرسنجی جدیدی که توسط شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر شده نشان داد که نتیجه افکارسنجی های قبلی درباره احتمال رسیدن احزاب ضد نتانیاهو به اکثریت پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) و کسب تعداد کرسی های لازم برای تشکیل ائتلاف کابینه، همچنان معتبر است.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل البته این پیروزی بستگی به این دارد که تمام احزاب ضد نتانیاهو برای مشارکت در انتخابات ائتلاف کنند و یک رهبر مشترک را به عنوان گزینه نخست وزیری معرفی کنند؛ امری که شاید تحقق آن ساده نباشد.

بر اساس این نظرسنجی، حزب یش عتید به ریاست یاییر لاپید و حزب امید جدید به ریاست گیدئون سعر هم حزبی پیشین نتانیاهو هر کدام به 16 کرسی، حزب یامینا به ریاست نفتالی بنت به 10 کرسی و دو حزب یهودی افراطی مجموعا به 15 کرسی دست پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال رسیدن احزاب ضد نتانیاهو به اکثریت کنست

احتمال رسیدن احزاب ضد نتانیاهو به اکثریت کنست