مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-03اقتصادي

زمان پرداخت خسارات بیمه ای به 24 ساعت کاهش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: درباره کاهش زمان پرداخت خسارات متفرقه بیمه ای در شرکت آتیه سازان حافظ افزود: - محمد مهدی ناصحی گفت: زمان پرداخت خسارات متفرقه بیمه ای در شرکت آتیه سازان حافظ از 30 روز به 24 ساعت کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: درباره کاهش زمان پرداخت خسارات متفرقه بیمه ای در شرکت آتیه سازان حافظ افزود: قرارداد کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی سراسر کشور طبق آیین نامه و قراردادی هر سال منعقد می شود که در این قرارداد مهلت پرداخت اسناد خسارت متفرقه حداکثر 30 روز در نظر گرفته می شد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی و ارزیابی انتظارات و مواردی که منجر به ایجاد رضایت مندی حداکثری می شود، یکی از نکات بسیار مهم، پرداخت خسارات بیمه ای در حداقل زمان ممکن است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: بیش از 70 درصد حواله های پرداختی که مربوط به بار مراجعات می شود مربوط به حواله های تا 300 هزار تومان بود که به منظور جلب رضایت مندی حداکثری و با توجه به این که قرارداد اجازه پرداخت تا 30 روز را می داد، این پرداخت با ایجاد سازوکار تسریع در رسیدگی و پرداخت به 24 ساعت در کل کشور کاهش پیدا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان پرداخت خسارات بیمه ای به 24 ساعت کاهش یافت

زمان پرداخت خسارات بیمه ای به 24 ساعت کاهش یافت