مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-02حوادث

کشف یک تن و 700 کیلو گرم مواد مخدر در سیستان وبلوچستان


فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف قریب بر یک تن و 700 کیلوگرم مواد مخدر توسط جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف قریب بر یک تن و 700 کیلوگرم مواد مخدر توسط جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرماندهی انتظامی استان، سردار احمد طاهری اظهارکرد: تکاوران پلیس استان در راستای مقابله و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از قاچاق مواد مخدر توسط سوداگران در جنوب استان که قصد انتقال محموله مواد افیونی را از شهرستان های سراوان، هیرمند و مهرستان به استان و سپس به مرکز کشور داشتند مطلع و اقدامات گسترده اطلاعاتی و انتظامی را برای شناسایی عاملان و کشف مواد مخدر به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این رابطه ماموران انتظامی این شهرستان ها با هدایت اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان محل تحرک و تردد قاچاقچیان را تحت نظر و رصد خود قرار دادند و موفق شدند به سرنخ هایی برای شناسایی قاچاقچیان برسند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت ماموران پس از چند روز کار گسترده انتظامی و به صورت شبانه، ضمن حضور در محل و مخفیگاه قاچاقچیان با سوداگران مرگ درگیر که پس از ساعتی درگیری قاچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن و 700 کیلو گرم مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

کشف یک تن و 700 کیلو گرم مواد مخدر در سیستان وبلوچستان