مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-31اقتصادي

افتتاح 101 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در لرستان


101 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در استان هم زمان با سراسر کشور افتتاح می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: 101 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در استان هم زمان با سراسر کشور افتتاح می شود.

کرم یاری 11 بهمن ماه، با اشاره به رویکرد سازمان بهزیستی و مشارکت بیش از پیش افراد دارای معلولیت در جامعه و در راستای اجرای بند 4 ماده 26 قانون و تنظیم بخشی از مقررات مالی و کاهش تصدی گری دولت، اظهار کرد: خدمات در مراکز مثبت زندگی که شیوه ای نوین در ارائه خدمت به جامعه هدف است به صورت الکترونیکی انجام می شود، این مراکز که در مناطق مختلف شهر و با توجه به پراکندگی مددجویان و جامعه هدف افتتاح خواهند شد باعث می شوند که صیف وسیعی از افراد به خدمات سازمان بهزیستی به آسانی و سهولت دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه وظایف سازمان بهزیستی بسیار گسترده و افزون بر 170 مورد است، تصریح کرد: از دیگر اهداف تأسیس و راه اندازی مراکز مثبت زندگی به حداقل رساندن تردد و رفت وآمدهای غیرضروری با توجه به ازدحام جمعیت در کلان شهرها و افزایش رضایتمندی و تکریم مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به اینکه در مراکز مثبت زندگی به شکل شایسته و چشم گیری از اتلاف وقت و موازی کاری جلوگیری می شود، خاطرنشان کرد: در این مراکز 22 خدمت به مددجویان در سطوح توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 101 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در لرستان

افتتاح 101 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در لرستان