مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 20:202021-01-30ورزشي

رئال مادرید 1 - 2 لوانته؛ خداحافظی با فتح لالیگا؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئال مادرید در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداده و قادر به خلق فرصت های زیادی روی دروازه لوانته نبود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، رئال مادرید در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداده و قادر به خلق فرصت های زیادی روی دروازه لوانته نبود، با نتیجه 1-2 مقابل لوانته شکست خورد تا شانس این تیم برای تکرار قهرمانی در لالیگا به حداقل برسد.

کار رئال مادرید از همان ابتدا با اخراج مستقیم ادر میلیتائو در دقیقه 9 دشوار شد، اما این تیم در دقیقه 13 به گل اول دست یافت.

روی پاس تماشایی تونی کروس، مارکو آسنسیو در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و دروازه لوانته را باز کرد.

لوانته دقایقی بعد فرصت داشت با حرکت روجر به عمق دروازه رئال مادرید را باز کند، اما ضربه زمینی او با عکس العمل خوب تیبو کورتوا همراه شد.

اما در دقیقه 31 لوانته به گل اول دست یافت.

روی ارسال میرامون از سمت راست، مورالس بدون مدافع یارگیر و با یک ضربه دقیق از گوشه محوطه موفق شد دروازه رئال مادرید باز کند.

دقایقی بعد و روی پاس مرلو بود که روجی درون محوطه و در نزدیکی دروازه فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه زمینی او با مهار تیبو کورتوا همراه شد و در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 بین دو تیم به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رئال مادرید 1 - 2 لوانته؛ خداحافظی با فتح لالیگا؟

رئال مادرید 1 - 2 لوانته؛ خداحافظی با فتح لالیگا؟