مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-30سياسي

مدافع حقوق بازنشستگان هستیم


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: مدافع حقوق بازنشستگان بوده و پیگیری های لازم را برای حل مشکلات آنان از سوی مسئولان امر ادامه می دهیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: مدافع حقوق بازنشستگان بوده و پیگیری های لازم را برای حل مشکلات آنان از سوی مسئولان امر ادامه می دهیم.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی که با حضور نمایندگان جامعه بازنشستگی استان برگزار شد، با بیان اینکه تحریم ها، عامل اصلی فشارهای اقتصادی بر مردم هستند، تاکید کرد: باید با تلاش شبانه روزی و اتخاذ تدابیر مناسب، اقدامات خصمانه دشمنان و آثار آن بر زندگی اقشار متوسط و ضعیف جامعه را بی اثر کنیم.

وی با اشاره به تجمع اعتراضی تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی در روزهای اخیر، اظهار کرد: اعتراض و پیگیری مسائل و مشکلات حق قانونی همه افراد است، اما این کار باید در قالب تشکل های مدنی و در چارچوب قانون صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مطالبات بازنشستگان، از سوی مسئولان استان به مسئولان کشور از جمله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعکس شده است، افزود: نمایندگان استان از تمام ظرفیت خود برای تحقق مطالبات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافع حقوق بازنشستگان هستیم

مدافع حقوق بازنشستگان هستیم