مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 20:252021-01-29اجتماعي

اتصال خطوط یک و شش مترو در شهرری


با توسعه جنوبی خط 6 مترو ، این خط به ایستگاه جدید راه آهن شهرری و خط 1 متصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری عصر امروز در حاشیه بازدید از تونل خط 6 مترو تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه جنوبی خط 6 مترو تهران از ایستگاه دولت آباد تا میدان شهرری انجام شده و عملیات اجرای تونل آن تا ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در حال اقدام است.

وی گفت: همچنین مطالعات ادامه مسیر جهت اتصال به خط یک مترو تهران و ایستگاه جدید راه آهن شهرری نیز انجام شده که یکی از پروژه های مهم و تاثیرگذار برای شهرری است.

فرماندار ری با اشاره به اینکه مهندسان و کارگران برای توسعه خط 6 مترو در زیر زمین، تلاش و پیشرفت مناسبی دارند، افزود: مدیریت شهری منطقه 20 (شهرری) در تامین اراضی مورد نیاز، مطالبه گری از شهرداری مرکز و پیگیری موضوعات محلی پروژه در سالهای اخیر، همراهی خوبی داشته که جای قدردانی دارد.

توکلی با بیان اینکه تزریق بودجه به این پروژه توسط شهرداری تهران، معاونت حمل و نقل ترافیک تهران و شرکت مترو به عنوان متولیان امر احداث، ضروری و حائز اهمیت است، تصریح کرد: تا عملیات ریل گذاری و ساخت ایستگاه های طول مسیر این طرح تا میدان شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، تسریع و دسترسی شهروندان ری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال خطوط یک و شش مترو در شهرری

اتصال خطوط یک و شش مترو در شهرری