مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-28اجتماعي

5000 هزار مدرسه در کشور کمتر از 5 دانش آموز دارد


مدارس با جمعیت کمتر از پنج دانش آموز در کشور رو به افزایش است و در حال حاضر پنج هزار مدرسه در کشور کمتر از پنج دانش آموز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حاجی میرزایی در حاشیه افتتاح مجتمع آموزشی دختران چهارباغ فرقدانی با بیان اینکه توسعه مراکز خرید خدمات در دستور کار آموزش و پرورش نیست، اظهار داشت: در این زمینه سعی داریم با مراکز طرف قرارداد باشیم که خوش حساب باشند.

وی با بیان اینکه خیران بزرگ ترین حامیان سیستم آموزش و پرورش کشور هستند، تصریح کرد: افتتاح مجموعه های خیر ساز همواره در همه استان ها روی مدار قرار داشته و سهم استان اصفهان نیز در این زمینه مثال زدنی است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در این زمینه افتتاح مجتمع آموزشی فرقدانی به همت یکی از خیران بزرگ اصفهان که مجتمع آموزشی کاملی با 6 هزار و 800 متر مربع زیربنا می باشد، مصداقی بر این مدعا است.

وی با اشاره به جمعیت رو به رشد کشور و به ویژه در کلانشهرها گفت: جابجایی جمعیت در شهرها منجر به ایجاد اختلال در سیستم برنامه ریزی برای فضای آموزشی شده است.

حاجی میرزایی با بیان اینکه در برخی مناطق با کمبود شدید مدرسه و در برخی از مناطق مدارس کمتر از پنج نفر را داریم، گفت: در حال حاضر پنج هزار مدرسه کمتر از پنج نفر در کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 هزار مدرسه در کشور کمتر از 5 دانش آموز دارد

5000 هزار مدرسه در کشور کمتر از 5 دانش آموز دارد