مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-28اقتصادي

مهلت یک ماهه به طراحان ساماندهی خیابان ولیعصر (عج)


مدیر موزه و پایگاه میراث شهری خیابان ولیعصر از مهلت یک ماهه به طراحان ساماندهی خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، وحید قاسمی، مدیر موزه و پایگاه میراث شهری خیابان ولیعصر (عج)در تشریح جزییات طرح های ارائه شده برای ساماندهی خیابان ولیعصر گفت: کارگاه ملاقات با خیابان ولیعصر همانطور که از اسمش پیدا است یعنی اینکه خیابان ولیعصر را در غالب یک شخصیت تصور کرده که حالا باید برای ملاقات با آن اقداماتی را انجام دهیم که در قد و قواره خیابان و مهیای این ملاقات باشد.

  وی با بیان اینکه زمینه سازی این ملاقات را با نگاه به نقاط مهجور و بی دفاع شهری برنامه ریزی کردیم، اضافه کرد: تلاش کردیم تا کسانی که در این کارگاه شرکت کردند سامانی از جنس طراحی برای این ملاقات و گفت وگو پی ریزی کنند و کارگاه امروز دقیقا موید همین هدف بود.

  قاسمی اضافه کرد: کارگاه امروز برای ارائه پیش طرح ها بود و شرکت کنندگان 4 هفته فرصت دارند تا از جهت اجرایی شدن، مواجه با خیابان ولیعصر و افزایش کیفیت طرح اقداماتی انجام دهند.

  مدیر موزه و پایگاه میراث شهری خیابان اضافه کرد: در گذشته اگر بنای اجرایی طرح داشتیم، مشاورانی را دعوت کرده و می گفتیم برای این نقطه، نظرات و اقداماتی را طرح کنند اما این بار از پایین به بالا حرکت کرده و از عده ای جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک ماهه به طراحان ساماندهی خیابان ولیعصر (عج)

مهلت یک ماهه به طراحان ساماندهی خیابان ولیعصر (عج)