مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:002021-01-28اقتصادي

محصولات کشاورزی اردبیل 18 هزار تن افزایش می باید


با بهره برداری و افتتاح چهار هزار و 500 هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین پیش بینی می شود میزان محصولات کشاورزی استان اردبیل 18 هزار تن افزایش یابد.

- پارس آباد - استاندار اردبیل گفت: با بهره برداری و افتتاح چهار هزار و 500 هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین پیش بینی می شود میزان محصولات کشاورزی استان اردبیل 18 هزار تن افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از 25 هزار هکتار شبکه های آبیاری و زهکشی اراضی غرب و شمالغرب کشور و بهره برداری از 78 هزار هکتار زهکشی اراضی استان گلستان از تلاش های وزارت جهاد کشاورزی در راستای تحقق طرح های آبیاری نوین و زهکشی اراضی سد خداآفرین استان اردبیل تقدیر کرد و گفت: با بهره برداری از چهار هزار و 500 هکتار از اراضی دشت مغان تحولی عظیم در اجرای طرح آبیاری نوین در این منطقه ایجاد شده و امیدواریم با بهره برداری از این پروژه شاهد افزایش کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی در این شهرستان باشیم.

وی به امکانات و سیستم های نوین و پیشرفته به کار رفته در این اراضی نیز اشاره کرد و افزود: مطابق با بررسی های انجام گرفته با به کارگیری این تجهیزات نوین در اراضی دشت مغان، علاوه بر خود کفایی در بسیاری از محصولات کشاورزی زمینه اشتغال برای جوانان این منطقه نیز فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات کشاورزی اردبیل 18 هزار تن افزایش می باید

محصولات کشاورزی اردبیل 18 هزار تن افزایش می باید