مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-28اقتصادي

شب عید هیچ قفسه ای نباید خالی بماند


استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت تلاش دستگاه های اقتصادی استان برای تامین مایحتاج مردم به خصوص میوه شب عید، گفت: در آستانه شب عید، هیچ قفسه ای خالی نماند و مردم از نظر معیشتی دچار مشکل نشوند.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت تلاش دستگاه های اقتصادی استان برای تامین مایحتاج مردم به خصوص میوه شب عید، گفت: در آستانه شب عید، هیچ قفسه ای خالی نماند و مردم از نظر معیشتی دچار مشکل نشوند.

عباس رضایی امروز (پنجشنبه- 9 بهمن ماه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با اشاره به ظرفیت همدلی و همزبانی تمام بخش های استان به ویژه سازمان صمت و تعزیرات، اظهار کرد: تمام دستگاه های استان به واسطه مسئولیت خود در برابر مردم باید تا آخرین روز عمر مسئولیتی خود با قاطعیت تلاش کنند.

وی با اشاره به ایام الله دهه فجر، تاکید کرد: در این شرایط باید با دمیدن روح نشاط و امید به جامعه، شادی و انگیزه فعالیت را به جامعه تزریق کنیم و این مهم باید سرلوحه تمام دستگاه ها قرار گیرد.

استاندار اصفهان، با تاکید بر ضرورت تلاش دستگاه های اقتصادی استان برای تامین مایحتاج مردم به خصوص میوه شب عید، تصریح کرد: باید فضا به گونه ای برنامه ریزی شود تا در آستانه شب عید، هیچ قفسه ای خالی نماند و مردم از نظر معیشتی دچار مشکل نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب عید هیچ قفسه ای نباید خالی بماند

شب عید هیچ قفسه ای نباید خالی بماند