مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-28اقتصادي

بهبود کارایی فرآیند استخراج نانو محصولات طبیعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت آرونانوتک برندز (AREV NANOTEC BRANDS INC) اعلام نمود که با استفاده از فناوری نانو و سیستم سرمایشی مورد استفاده در فرآیند تولید اتانول، - یکی از شرکت های استخراج کننده عصاره ها و ترکیبات طبیعی و گیاهی مبتنی بر فناوری نانو موفق شده تا با استفاده از سامانه هایی، کارایی فرآیند خود را بهبود دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت آرونانوتک برندز (AREV NANOTEC BRANDS INC) اعلام نمود که با استفاده از فناوری نانو و سیستم سرمایشی مورد استفاده در فرآیند تولید اتانول، طیفی از محصولات را تولید و به بازار عرضه می کند.

سیستم تولیدی این شرکت از یک واحد خنک کننده صنعتی سفارشی تشکیل شده است که تا 55- درجه سانتیگراد سرد می شود و می توان این دما را با استفاده از یک فرآیند اضافی کاهش بیشتری داد.

مایع خنک کننده به طور مستقیم در تجهیزاتی تزریق می شود که با سامانه های استخراج اختصاصی این شرکت ادغام شده اند.

این سامانه، اقدام به استخراج عصاره گیاهی می کند.

مایعی که از مواد گیاهی استخراج می شود به طور معمول دارای واکس هایی است که باید با یک فرآیند سرمایشی و فیلتراسیون از بین بروند.

این واکس ها پیش از این به عنوان دورریز در نظر گرفته می شدند، اما اکنون می توان از آن ها در مواد آرایشی و روان کننده هایی با گرید خوراکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود کارایی فرآیند استخراج نانو محصولات طبیعی

بهبود کارایی فرآیند استخراج نانو محصولات طبیعی