مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-28سياسي

جزییات برگزاری مراسم دهه فجر تهران در شرایط کرونایی


مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: باید از ظرفیت های گروه ها و تشکل های مردمی برای پاسداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کرد و بسیاری از برنامه های این ایام به صورت مردمی و با استفاده از ظرفیت مردم برگزار خواهد شد.

- مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: باید از ظرفیت های گروه ها و تشکل های مردمی برای پاسداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کرد و بسیاری از برنامه های این ایام به صورت مردمی و با استفاده از ظرفیت مردم برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عصر پنجشنبه 9 بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط متفاوت کشور باتوجه به شیوع ویروس کرونا اظهار گفت: امسال با رعایت کامل موارد بهداشتی، مراسم و برنامه های محوری ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود و تنها با توجه به مصوبه ستادملی مقابله با کرونا، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به صورت نمادین و با رژه خودروها و موتورسواران برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم میهمانی لاله ها در روز پنجشنبه 16 بهمن ماه، نورافشانی و ندای تکبیر در شب 22 بهمن، نشست های بصیرتی و تحلیلی از جمله برنامه هایی است که تعطیل بردار نبوده و با استفاده از ظرفیت های موجود و رعایت دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری مراسم دهه فجر تهران در شرایط کرونایی

جزییات برگزاری مراسم دهه فجر تهران در شرایط کرونایی