مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-28سياسي

امامان جمعه نقش ویژه ای در حرکت پرشتاب توسعه دارند


استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از حمایت نماینده ولی فقیه در استان در جهت اجرای پروژه های خدمت رسانی به مردم گفت: امامان جمعه در حمایت از حرکت پرشتاب توسعه استان نقش ویژه ای دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا پورمحمدی روز پنج شنبه در هشتمین همایش امامان جمعه استان در مصلای امام خمینی (ره) تبریز، با بیان اینکه حرکت پرشتاب استان در مسیر توسعه همه جانبه، متوقف نشده است و به رغم مشکلات و دشواری ها، ادامه دارد، افزود: وحدت و همدلی حاکم بر استان نتیجه رهنمودهای نماینده ولی فقیه و همکاری، همراهی و حمایت امامان جمعه از مسئولان اجرایی است.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی به رغم موقعیت بسیار حساس خود از امن ترین استان های کشور محسوب می شود، افزود: در سال های اخیر کوچک ترین مشکل امنیتی در استان رخ نداده است.

استاندار آذربایجان شرقی به جریان اعتراض های آبان ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: با وجود تلاش شبانه روزی دشمنان برای سوءاستفاده از جایگاه مهم آذربایجان و تبریز در جریان این اعتراض ها، مردم ما از این برهه حساس نیز سربلند بیرون آمدند و شاهد حرکات هنجارشکنانه در تبریز و سایر شهرهای استان نبودیم.

پورمحمدی با اشاره به آثار تحریم بر بدنه اقتصادی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر، درآمدهای دولت به یک دهم و فروش نفت به 300 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامان جمعه نقش ویژه ای در حرکت پرشتاب توسعه دارند

امامان جمعه نقش ویژه ای در حرکت پرشتاب توسعه دارند