مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-28فرهنگي

برگزاری مسابقه «من چادرم را دوست دارم» در زرندیه


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه از برگزاری مسابقه «من چادرم را دوست دارم» توسط کانون فرهنگی هنری شهدای خشکرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک احمد جوانمرد ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان از برگزاری مسابقه من چادرم را دوست دارم توسط کانون فرهنگی هنری شهدای خشک رود خبر داد.

وی افزود: ما به عنوان مسئولان فرهنگی که با جوانان و نوجوانان در ارتباط هستیم باید به نیازسنجی در بین این عزیزان و تبیین فرهنگ دینی و اسلامی بپردازیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه بچه ها باید از دوران کودکی با این مهم آشنا شوند، بیان کرد: این اداره و کانون های فرهنگی هنری مساجد تحت پوشش با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی از جمله مسابقات به تشویق و آشنایی هر چه بیشتر این عزیزان با فرهنگ عفاف و حجاب می پردازد.

جوانمرد با اشاره به اینکه مسابقه من و چادرم از جمله این برنامه ها است، ادامه داد: این برنامه در فضای مجازی برای بچه های مسجدی به همراه تلاوت یک سوره با حجاب زیبا به مناسبت ایام فاطمیه برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال گسترده از این مسابقه افزود: مسابقه من چادرم را دوست دارم ویژه ایام شهادت حضرت زهرا (س) بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه «من چادرم را دوست دارم» در زرندیه

برگزاری مسابقه «من چادرم را دوست دارم» در زرندیه