مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-28سياسي

اصلاح شبکه ریلی و اتصال دشت ورامین به مترو مطالبه اصلی مردم است


نماینده مردم دشت ورامین در مجلس با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات باید به دنبال اجرای طرح های جدید باشیم گفت: اصلاح شبکه ریلی و اتصال ورامین به مترو از مطالبات اصلی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نوش آبادی ظهر پنج شنبه در جمع دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای قرچک اظهار داشت: توسعه بافت روستاهای قرچک به دلیل در هم تنیدگی با شهر، نگرانی هایی به وجود آورده که ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی انتزاع پاکدشت از ورامین و انتزاع قرچک از ورامین بوده است.

نوش آبادی با اشاره به اینکه هر دو اقدام به لحاظ تقسیمات کشوری و وسعت سرزمینی به ضرر قرچک تمام شده است افزود: گرچه جبران این موضوع سخت شده اما باید استانداری و وزارت کشور را با ارائه طرح اصولی و کارشناسی متقاعد کرد.

وی گفت: یکی از برکات نظام، سهیم کردن مردم در اداره امور مربوط به خودشان است، لذا باید تلاش کنیم مردم ایمان بیاورند در اداره امور، تقسیم مسئولیت ها و حکومت داری نقش دارند.

نوش آبادی بیان داشت: کار و اقدام شوراها مشروعیت و مقبولیت دارد، چرا که جایگاه آنها نهادینه شده و باید برای پیشبرد تمام برنامه ها به کمک ادارات و نهادها بیایند، شوراها از جانب مردم وکالت دارند عزم و همت ادارات را تقویت کنند، چرا که به فرموده رهبری مشکلات کشور با عزم جهادی و انقلابی رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح شبکه ریلی و اتصال دشت ورامین به مترو مطالبه اصلی مردم است

اصلاح شبکه ریلی و اتصال دشت ورامین به مترو مطالبه اصلی مردم است