مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-28بين الملل

درخواست بررسی محدودیت ها در حوزه های بانکی، ترانزیت و حمل و نقل


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با گیورگی گاخاریا نخست وزیر جمهوری گرجستان موضوعات روابط دو جانبه و همچنین آخرین تحولات در منطقه به دنبال درگیری های در قره باغ را مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار داد.

- محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با گیورگی گاخاریا نخست وزیر جمهوری گرجستان موضوعات روابط دو جانبه و همچنین آخرین تحولات در منطقه به دنبال درگیری های در قره باغ را مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظریف با اشاره به همکاری های اقتصادی و تجاری بین دوکشور و علاقمندی طرف های تجاری در دوکشور برای استمرار و گسترش همکاری ها و همچنین تولید محصولات مشترک در دو کشور، به پاره ای از مشکلات در این حوزه و همچنین برخی محدودیت ها در حوزه های بانکی، ترانزیت، حمل و نقل اشاره و خواستار پیگیری موضوع از سوی نخست وزیر گرجستان برای حل این مشکلات شد.

وزیر امور خارجه کشورمان با قدردانی از دولت گرجستان در آزاد سازی تعدادی از زندانیان ایرانی در ماه های گذشته به منظور گذراندن دوران محکومیت در کشورمان، خواستار رسیدگی به پرونده تعداد دیگری که کماکان در حبس به سر می برند شد.

ظریف در بخشی از اظهارات خود آخرین وضعیت منطقه در دوره پس از درگیری ها در قره باغ را مورد اشاره قرار داد و ارزیابی کشورمان از این شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بررسی محدودیت ها در حوزه های بانکی، ترانزیت و حمل و نقل

درخواست بررسی محدودیت ها در حوزه های بانکی، ترانزیت و حمل و نقل