مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-28سياسي

زندگی سراسر ظلم خاندان پهلوی را باید برای مردم گفت


باید شناسنامه زندگی سراسر ظلم خاندان پهلوی را برای مردم گفت که یکی از عوامل سقوط این خاندان، فساد حاکم بر این دربار بود.

- رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: باید شناسنامه زندگی سراسر ظلم خاندان پهلوی را برای مردم گفت که یکی از عوامل سقوط این خاندان، فساد حاکم بر این دربار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم آغاز همزمان سه هزار میلیارد تومان پروژه های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در سراسر کشور، با بیان تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: می دانم دل ارادتمندان و عاشقان اهل بیت از شرایط موجود و ویروس منحوس و محدودیت های ایجاد شده به درد آمده است.

پیش از این در اربعین هشتاد کیلومتر را با پای پیاده طی می کردند و دلشان به سلام بر امام حسین خوش بود.

این عشق ابدی است و همین مایه سعادت ماست.

وی افزود: پیامبر اسلام فرمودند دو رکن اساسی و سنگین به شما می دهم و شما را ترک می کنم؛ یکی کتاب خدا و دیگری عترت و اهل بیت خودم، راز موفقیت ما در کشور نیز در همین دو مورد است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: شخصی از امام صادق (ع) سوال کرد راز و علت اینکه پیامبر به فاطمه (س) عنایت ویژه ای داشت و در میان فرزندان به فاطمه (س) بیش از همه عنایت داشت، چیست؟ امام صادق (ع) فرمودند که دلیل این محبت بی حساب پیامبر این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی سراسر ظلم خاندان پهلوی را باید برای مردم گفت

زندگی سراسر ظلم خاندان پهلوی را باید برای مردم گفت