مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-28اقتصادي

حدود 4 میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد


​رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از جابجایی سه میلیون و 975 هزار و 882 تن کالا توسط 245 هزار و 729 سفر ناوگان باری در 10 ماهه سال جاری این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان ​رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از جابجایی سه میلیون و 975 هزار و 882 تن کالا توسط 245 هزار و 729 سفر ناوگان باری در 10 ماهه سال جاری این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، محمد یاسین احمدیان اظهارکرد: بیشترین کالاهای حمل شده این مدت استان با سه میلیون و 315 هزار و 384 تن به مقاصد درون استانی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه 69 شرکت حمل و نقل داخلی تحت پوشش این اداره کل کالاهای این مدت را جابجا کرده اند، اظهار داشت: مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی عمده کالاهای حمل شده در 10 ماهه سال جاری را تشکیل می دهند.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 4 میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد

حدود 4 میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد