مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-28اقتصادي

تکثیر و پرورش ماهی در دل کویر / تولید 250 تُن ماهی گرمابی و سردآبی در ورامین


تکثیر و پرورش ماهی های گرمابی و سردآبی در دل کویر ، فعالیت 100 استخر پرورش ماهی در شهرستان ورامین توانسته علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی در منطقه برای کشاورزان هم مسمر ثمر واقع شود.

- ایسنا/تهران تکثیر و پرورش ماهی های گرمابی و سردآبی در دل کویر ، فعالیت 100 استخر پرورش ماهی در شهرستان ورامین توانسته علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی در منطقه برای کشاورزان هم مسمر ثمر واقع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرورش ماهی های گرمابی و سردابی در شهر ورامین و در یک نگاه وقتی به تصاویر استخر های پرورش ماهی نگاه می کنیم؛ ذوق زده می شویم، همان لحظه ای که ماهی ها برای خوردن غذا به بالا و پایین می پرند، کویر مرکزی ایران و مزرعه پرورش ماهی در ورامین این روزها پرورش ماهی های خوبی دارد.

میری پرورش دهنده ماهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: کلیه روانشناسان هم نظر هستند که کسانی که از نظر روانشناسی و فکری مقداری مشکلات ذهنی دارند، باید با آبزیان سر و کار داشته باشند تا روند خوبی برای بهبودی در پیش بگیرند.

وی ادامه داد: کار پرورش ماهی در این منطقه که تازه شروع شده، اگر حمایت شود، می تواند تعداد 240 نفری که در اینجا مشغول به کار هستند را به هزار نفر تبدیل کند.

بناییان رییس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا تصریح کرد: در شهر ورامین در حدود یکص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکثیر و پرورش ماهی در دل کویر / تولید 250 تُن ماهی گرمابی و سردآبی در ورامین

تکثیر و پرورش ماهی در دل کویر / تولید 250 تُن ماهی گرمابی و سردآبی در ورامین