مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-28فرهنگي

تشکیل انجمن مد و لباس در زنجان


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: انجمن مد و لباس در زنجان تشکیل می شود.

- ایسنا/زنجان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: انجمن مد و لباس در زنجان تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ایرج داوودبیگی افزود: به منظور گسترش فعالیت ها در بحث طراحی و نیز توجه به تولید آثار ایرانی – اسلامی، انجمن مد و لباس در زنجان تشکیل می شود.

وی تصریح کرد: تشکیل این انجمن فرصت خوبی برای طراحان و تولیدکنندگان ایجاد می کند که با در کنار هم قرار گرفتن، محصولی را به مردم عرضه کنند که هم مورد نیاز جامعه باشد و هم اقشار مختلف جامعه از آن استفاده کنند.

داوودبیگی ادامه داد: در همه رویدادها و جشنواره ها هدف مان این است که از توان و ظرفیت مؤسسات و بخش هایی که در حوزه مد و لباس فعال اند، استفاده کنیم و هر کسی این همت را در خود می بیند که می تواند با ما همکاری کند و بخشی از کارها را بر عهده بگیرد، دستش را به گرمی می فشاریم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های علمی به منظور ارتقای سطح علمی طراحان مد و لباس، برگزاری جشنواره های مد و لباس در سطح استان و در بخش های تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل انجمن مد و لباس در زنجان

تشکیل انجمن مد و لباس در زنجان