مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-28اقتصادي

ممنوعیت فروش اجباری کالا بهمراه روغن در استان مرکزی/از انبار خانگی روغن بپرهیزید


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان مرکزی گفت: خط تولید روغن در وضعیت عادی است و مردم از انبار خانگی این کالا بپرهیزند.

- ایسنا/مرکزی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان مرکزی گفت: خط تولید روغن در وضعیت عادی است و مردم از انبار خانگی این کالا بپرهیزند.

جواد قربانیان در جریان بازدید از یک خط تولید روغن در استان مرکزی در جمع خبرنگاران، در خصوص وضعیت تولید روغن نباتی در کشور و استان گفت: این وضعیت در شرایط مطلوبی قرار دارد و تولید در جریان است، روغن نباتی در استان موجود است و مراکز عرضه می توانند به راحتی روغن را تهیه کرده و در اختیار مردم قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید به دنبال انبار کردن روغن باشند، افزود: بیش از 90 درصد روغن خام به کشور وارد می شود و ارز مورد نیاز آن باید تامین شود.

مسائل مرتبط با حمل آن نیز وجود دارد و همه تلاش ها مصروف بر تامین و رفع نیاز مردم است.

قربانیان با بیان اینکه روغن به میزان مناسب در استان در حال تولید است، گفت: وظیفه مسئولان است که مایحتاج مردم را تامین کنند و از طرفی مردم باید اطمینان داشته باشند که وضعیت روغن رو به بهبود است، خط تولید در جریان و روال عادی قرار دارد چراکه روغن خام در حال تامین است و انواع روغن اعم از روغن مایع و نیمه جامد تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فروش اجباری کالا بهمراه روغن در استان مرکزی/از انبار خانگی روغن بپرهیزید

ممنوعیت فروش اجباری کالا بهمراه روغن در استان مرکزی/از انبار خانگی روغن بپرهیزید