مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-28سياسي

آیین رونمایی کتاب «گردان به تو می نازد» برگزار شد


آیین رونمایی از کتاب «گردان به تو می نازد» نوشته زهرا اسدی باحضور جمعی ازخانواده های معظم شهدا و چهره های فرهنگی و لشکری در فرهنگسرای رازی برگزار شد.

- آیین رونمایی از کتاب گردان به تو می نازد نوشته زهرا اسدی باحضور جمعی ازخانواده های معظم شهدا و چهره های فرهنگی و لشکری در فرهنگسرای رازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین رونمایی از کتاب گردان به تو می نازد نوشته زهرا اسدی با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و چهره های فرهنگی و لشکری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که در فرهنگسرای رازی برگزار شد فرزانه مردی جانشین انتشارات روایت فتح طی سخنانی گفت: انتشارات روایت فتح مفتخر است طی سال های فعالیت خود از سال 71 تاکنون بیش از 300 عنوان کتاب با موضوع شهدا را باهدف ترویج سیره شهدا به جامعه تقدیم کرده است که با دعای خیر خانواده های شهدا مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

وی افزود: رسالت انتشارات روایت فتح بر این است که سیره شهدا را از زبان خانواده های آنان علی الخصوص مادران و همسران شهدا بازگو کند که در این میان نیازمند دعای خیر این بزرگواران هستیم که بتوانیم رسالت خود را در قبال شهدا انجام دهیم.

بسیاری از خانواده های مکرم شهدا عقیده دارند که خود شهیدشان گمنام بمانند و این درس اخلاقی بزرگی برای جامعه امروز ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی کتاب «گردان به تو می نازد» برگزار شد

آیین رونمایی کتاب «گردان به تو می نازد» برگزار شد