مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-28پزشكي

شعله های کرونا در تهران روشن شده است/ تور های بیماریابی گسترش یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی، در نشست با رؤسا و معاونین بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران اظهار داشت: - وزیر بهداشت گفت: 17 میلیون از جمعیت کشور در گستره تهران و البرز زندگی می کنند که این جمعیت می تواند وزن قابل توجهی در بیماری و سلامتی ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی، در نشست با رؤسا و معاونین بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران اظهار داشت: رفتار های اجتماعی در کلانشهر ها با شهر های کوچک تر، متفاوت است و تهران پذیرای مراجعات بیماران از سراسر کشور در بیمارستان امام خمینی (ره) و دیگر مراکز است.

از روز اول که در وزارت بهداشت مسئولیت گرفتم، اعتقاد داشتم که کلانشهر ها و به ویژه تهران را باید با یک شیوه به خصوص اداره کرد.

وی افزود: همانگونه که سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و خراسان جنوبی را نمی شود با حد نصاب جمعیتیِ مازندران و البرز اداره کرد.

اگر بخواهیم به ازای هر دو هزار نفر در مناطقی مانند سیستان و بلوچستان که پراکندگی جمعیت دارند، یک خانه بهداشت راه اندازی کنیم، هرگز همه جمعیت آن منطقه تحت پوشش حداقل خدمات، قرار نمی گیرند و باید برای آن مناطق اشانتیونی از خدمت تعریف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله های کرونا در تهران روشن شده است/ تور های بیماریابی گسترش یابد

شعله های کرونا در تهران روشن شده است/ تور های بیماریابی گسترش یابد